Estrattu di radice di dente di leone
[Nome latinu] Taraxacum officinale
[Fonte vegetale] da a Cina
[Specifiche] Flavoni 3%-20%
[Aspettu] Polvere fina marrone
Parte di a pianta aduprata: Radice
[Dimensione di e particelle] 80 Mesh
[Perdita à l'asciugatura] ≤5,0%
[Metalli pesanti] ≤10PPM
[Conservazione] Conservà in un locu frescu è asciuttu, luntanu da a luce diretta è da u calore.
[Durata di conservazione] 24 mesi
[Pacchettu] Imballatu in tamburi di carta è dui sacchetti di plastica dentru.
[Pesu nettu] 25 kg / tamburu
[Funzione]
(1) Hè un stimulante generale per u sistema, ma soprattuttu per l'organi urinarii, è hè principalmente adupratu in i disordini renali è epatici;
(2) U dente di leone hè ancu adupratu cum'è rimediu per l'emorroidi, a gotta, u reumatismu, l'eczema, altre affezioni di a pelle è u diabete.
(3) U dente di leone hè adupratu per trattà l'ulcere croniche, l'articulazioni rigide è a tuberculosi. Hè ancu adupratu per induce a pruduzzione di latte in e mamme chì allattanu è per calmà u tissutu mammariu infiammatu.
Effetti farmacologichi
(1) l'azione antibatterica: fatta di iniezione per estrarre u dente di leone staphylococcus aureus è anu una forte emolitica streptococcus pneumoniae, per tumbà, meningococchi, diphtheria bacilli, pseudomonas aeruginosa, proteus, bacilli dissenterichi, bacilli tifoidi è carta deve ancu tumbà staphylococcus, funghi, virus è alcuni di i batteri leptospira.
(2) altra funzione. Curagiu vantaghjosu, diuresi è soa amara, diarrea lieve inferiore.
[Applicazioni]
Iniezione di estrattu di denti di leone, decozione, tableta, sciroppo, ecc. per una varietà di infezioni sò umidità. L'effetti curativi, cumprese l'infezzione di e vie respiratorie superiori è bronchite cronica, pneumonia, epatite contagiosa, infezzione di e vie urinarie, disordini chirurgichi, chirurgia, infiammazione dermatologica è infiammazione sepsi, tifo, sensazione biliare, parotite, ecc.