Steviahè un edulcorante è un sustitutu di u zuccheru derivatu da e foglie di a spezia vegetale Stevia rebaudiana, nativa di u Brasile è di u Paraguay. I cumposti attivi sò i glicosidi steviolici, chì anu da 30 à 150 volte a dolcezza di u zuccheru, sò stabili à u calore, stabili à u pH è ùn sò micca fermentescibili. U corpu ùn metabolizeghja micca i glicosidi in a stevia, dunque ùn cuntene micca calorie, cum'è certi edulcoranti artificiali. U gustu di a stevia hà un principiu più lentu è una durata più longa chè quellu di u zuccheru, è certi di i so estratti ponu avè un retrogustu amaru o simile à a liquirizia à alte concentrazioni.
Chì sò i benefici diEstrattu di Stevia?
Ci hè una quantità di presunti benefici diestrattu di foglia di stevia, cumpresi i seguenti:
Effetti pusitivi nantu à a perdita di pesu
Effettu antidiabeticu putenziale
Utile per l'allergie
A stevia hè assai lodata per via di u so bassu cuntenutu caloricu, significativamente menu cà u saccarosu cumunu; in fatti, a maiò parte di a ghjente cunsidereghja a stevia cum'è una"zero calorie"additivu postu chì hà una quantità cusì minima di carbuidrati. L'USFDA hà datu u cunsensu à i glicosidi steviolici di alta purità per esse cummercializati è aghjunti à i prudutti alimentari in i Stati Uniti.Di solitu si trovanu in biscotti, caramelle, gomma da masticà è bevande, frà altri. Tuttavia, a foglia di stevia è l'estratti di stevia grezza ùn anu micca l'approvazione di a FDA per l'usu in l'alimentu, cum'è in marzu 2018.
In un studiu di u 2010, publicatu in a rivista Appetite, i circadori anu testatu l'effetti di a stevia, di u saccarosu è di l'aspartame nantu à i vuluntarii prima di i pasti. Campioni di sangue sò stati presi prima è 20 minuti dopu i pasti. E persone chì avianu pigliatu stevia anu vistu una riduzione significativa di i livelli di glucosiu postprandiale paragunatu à e persone chì avianu pigliatu saccarosu. Anu ancu vistu una calata di u livellu d'insulina postprandiale paragunatu à quelli chì avianu pigliatu aspartame è saccarosu. Inoltre, un studiu di u 2018 hà trovu chì i participanti chì anu manghjatu gelatina di coccu addulcita cù stevia anu vistu una diminuzione di u glucosiu in u sangue dopu à 1-2 ore. I livelli di glucosiu in u sangue postprandiale sò diminuiti senza induce a secrezione d'insulina.
Riduce u cunsumu di zuccheri hè statu ancu ligatu à un megliu cuntrollu di u pesu è à una calata di l'obesità. I danni chì un eccessu di zuccheru pò avè nant'à u corpu sò ben cunnisciuti, è sò ligati à una più grande suscettibilità à l'allergie è à un risicu aumentatu di malatie croniche.
Data di publicazione: 26 d'ottobre di u 2020