Per prevene e malatie è i parassiti, l'agricultori anu bisognu di spruzzà pesticidi nantu à e culture. In realtà, i pesticidi anu pocu effettu nantu à i prudutti apicoli. Perchè l'ape sò assai sensibili à i pesticidi. Perchè prima, l'ape saranu avvelenate, è dopu, l'ape ùn sò micca disposte à coglie fiori contaminati.

Apertura di a porta di u mercatu di l'UE

In u 2008, avemu custruitu u Sistema di Tracciabilità à a Fonte chì ci permette di traccià ogni lottu di pruduttu finu à un apiariu specificu, à un apicultore specificu, è à a storia di l'applicazione di medicinali per l'api, ecc. Stu sistema face chì a qualità di a nostra materia prima sia sottu cuntrollu da a fonte. Siccomu seguitemu strettamente u standard di l'UE è cuntrollamu assai bè a qualità di i prudutti, infine avemu ottenutu u certificatu biologicu ECOCERT per tutti i nostri prudutti apicoli in l'annu 2008. Da tandu, i nostri prudutti apicoli sò esportati in l'UE in grande quantità.

L'esigenza di i siti apiari:

Deve esse assai tranquillu, esigemu chì u situ sia almenu à 3 km da a fabbrica è da e strade rumurose, senza culture intornu chì necessitanu spruzzatura regulare di pesticidi. Ci hè acqua pulita intornu, almenu à u livellu di potabilità.

A nostra pruduzzione annuale:

Pappa reale fresca: 150 MT

Pappa reale in polvere liofilizzata 60 MT

Mele: 300 MT

Polline d'api: 150 MT

A nostra zona di pruduzzione copre 2000 metri quadrati, capacità 1800 kg di pappa reale fresca.

Residui bassi di pesticidi1

LC-MS/MS impurtatu da l'America per analizà l'antibiotici. Cuntrollu strettu di a qualità da u materiale à i prudutti finiti.

Residui bassi di pesticidi2


Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2021