[Chì ghjèCorteccia di pinu?]

Corteccia di pinu, nome botanicu Pinus pinaster, hè un pinu marittimu originariu di u suduveste di a Francia chì cresce ancu in i paesi longu u Mediterraniu occidentale. A corteccia di pinu cuntene una quantità di cumposti benefichi chì sò estratti da a corteccia in un modu chì ùn'ùn distrughje o dannighjà l'arburu.

Cumu funziona ?

Ciò chì dàestrattu di corteccia di pinua so nutorietà cum'è un ingrediente putente è super antioxidante hè chì'Hè pienu di cumposti proantocianidici oligomerichi, OPC in breve. U listessu ingrediente si pò truvà in i graneddi d'uva, a pelle di l'arachidi è a corteccia di l'amamelide. Ma chì rende questu ingrediente miraculosu cusì stupente?

Mentre chì l'OPC truvati in questu estrattu sò soprattuttu cunnisciuti per i so benefici antioxidanti, sti cumposti maravigliosi emananu proprietà antibatteriche, antivirali, anticancerogene, antietà, antinfiammatorie è antiallergiche. L'estrattu di corteccia di pinu pò aiutà à riduce u dolore musculare è pò aiutà à migliurà e cundizioni relative à a mala circulazione, a pressione alta, l'osteoartrite, u diabete, l'ADHD, i prublemi riproduttivi femminili, a pelle, a disfunzione erettile, e malatie di l'ochji è a resistenza sportiva.

Pare chì deve esse abbastanza stupente, ma lasciate'guardemu più da vicinu. A lista cuntinueghja un pocu di più, postu chì l'OPC in questu estrattu ponu"inibisce a perossidazione lipidica, l'aggregazione piastrinica, a permeabilità capillare è a fragilità, è per influenzà i sistemi enzimatici,"ciò significa basicamente chì pò esse un trattamentu naturale per parechje condizioni di salute gravi, cum'è l'ictus è e malatie cardiache.

[Funzione]

1. Diminuisce i livelli di glucosiu, migliurendu i sintomi diabetici

2. Aiuta à prevene a perdita di l'audizione è l'equilibriu

3. Impedisce l'infezioni

4. Prutege a pelle da l'esposizione à i raggi ultravioletti

5. Diminuisce a disfunzione erettile

6. Riduce l'inflammazione

7. Aiuta à aumentà e prestazioni atletiche


Data di publicazione: 14 dicembre 2020