Chì ghjè l'estrattu di Cranberry?
I mirtilli rossi sò un gruppu d'arbusti nani sempreverdi o viti rampicanti in u sottugeneru Oxycoccus di u genaru Vaccinium. In Gran Bretagna, u mirtillu rossu pò riferisce à a spezia nativa Vaccinium oxycoccos, mentre chì in America di u Nordu, u mirtillu rossu pò riferisce à Vaccinium macrocarpon. Vaccinium oxycoccos hè cultivatu in l'Europa cintrali è sittentrionale, mentre chì Vaccinium macrocarpon hè cultivatu in tutti i Stati Uniti sittentrionali, u Canada è u Cile. In certi metudi di classificazione, Oxycoccus hè cunsideratu cum'è un genaru à parte. Si ponu truvà in e paludi acide in tutte e regioni più fresche di l'emisferu sittentrionale.
Chì sò i benefici di l'estrattu di Cranberry
L'estrattu di cranberry offre una quantità d'antioxidanti è nutrienti chì aiutanu à cumbatte l'infezioni è à migliurà a vostra salute generale. I cranberry sò digià populari cum'è suchji è cocktail di frutta; tuttavia, in termini medichi, sò cumunemente usati per trattà cumplicazioni urinarie. L'estrattu di cranberry puderia ancu ghjucà un rolu in u trattamentu di l'ulcera di u stomacu. A causa di e numerose vitamine è minerali presenti in i cranberry, ponu esse un aghjuntu sanu à una dieta equilibrata.
Prevenzione di l'infezioni di e vie urinarie
L'infezioni di l'apparatu urinariu affettanu u sistema urinariu, cumprese a vejiga è l'uretra, causate da u sviluppu di batteri. E donne sò più propensi à sviluppà una infezzione urinaria chè l'omi, è queste infezioni sò spessu recurrenti è dulurose. Sicondu MayoClinic.com, l'estrattu di cranberry impedisce chì l'infezzione si ripresenti impedendu à i batteri di attaccassi à e cellule chì rivestenu a vejiga. L'antibiotici trattanu l'infezioni urinarie; aduprate u cranberry solu cum'è misura preventiva.
Trattamentu di l'ulcera di u stomacu
L'estrattu di cranberry puderia aiutà à prevene l'ulcere di u stomacu causate da a batteria helicobacter pylori, cunnisciuta cum'è l'infezzione da H. pylori. L'infezzione da H. pylori hè generalmente asintomatica è a batteria hè presente in circa a metà di u mondu.'a pupulazione di s, secondu MayoClinic.com, chì dichjara ancu chì i primi studii anu dimustratu chì u cranberry pò riduce i batteri'capacità di campà in u stomacu. Un studiu di stu tipu, à l'Istitutu di Ricerca di u Cancru di Pechino in u 2005, hà osservatu l'effettu di u suchju di cranberry nantu à 189 sughjetti cù l'infezzione da H. pylori. U studiu hà datu risultati pusitivi, cuncludendu cusì chì cunsumà regularmente cranberry pò calmà l'infezzione in e zone assai affettate.
Fornisce nutrienti
Una pillula d'estrattu di cranberry di 200 milligrammi furnisce circa u 50% di a vostra assunzione raccomandata di vitamina C, chì hè vitale per a guarigione di e ferite è a prevenzione di e malatie. L'estrattu di cranberry hè ancu una bona fonte di fibre dietetiche, chì cuntribuiscenu cù 9,2 grammi - chì furnisce sollievu da a stitichezza, è ancu a regulazione di u zuccheru in sangue. Cum'è parte di una dieta variata, l'estrattu di cranberry pò aiutà à aumentà i vostri livelli di vitamina K è vitamine E, è ancu furnisce minerali essenziali essenziali per e funzioni di u corpu.
Dosaggio
Ancu s'ellu ùn ci sò micca dosi specifiche di cranberry per trattà i prublemi di salute, secondu una rivista di u 2004 da l'"American Family Physician", 300 à 400 mg d'estrattu di cranberry duie volte à ghjornu ponu aiutà à prevene l'infezioni di u trattu urinariu. A maiò parte di u suchju di cranberry cummerciale cuntene zuccheru, di u quale i batteri si nutriscenu aggravendu l'infezzione. Dunque, l'estrattu di cranberry hè una megliu opzione, o u suchju di cranberry senza zuccheru.
Data di publicazione: 05 di nuvembre di u 2020