Cos'è l'estratto di Cranberry?
Cranberries sò un gruppu di arbusti nani sempreverdi o vignaghjoli in u subgenu Oxycoccus di u genus Vaccinium. In Gran Bretagna, cranberry pò riferisce à a spezia nativa Vaccinium oxycoccos, mentri in l'America di u Nordu, cranberry pò riferisce à Vaccinium macrocarpon. Vaccinium oxycoccos hè cultivatu in u centru è u nordu di l'Europa, mentri Vaccinium macrocarpon hè cultivatu in u nordu di i Stati Uniti, u Canada è u Cile. In certi metudi di classificazione, Oxycoccus hè cunsideratu cum'è un genus in u so dirittu. Puderanu esse truvati in bogs acidi in tutte e regioni più fresche di l'Emisferu Nordu.
Chì sò i beneficii di l'estratto di cranberry
L'estratto di Cranberry offre una mansa di antioxidanti è nutrienti chì aiutanu à cumbatte l'infezioni è à rinfurzà a vostra salute generale. I cranberries sò digià populari cum'è cocktail di succhi è frutti; in ogni modu, in termini medichi, sò cumunimenti usati per trattà e cumplicazioni urinarii. L'estratto di cranberry pò ancu ghjucà un rolu in u trattamentu di l'ulcera di stomacu. A causa di e multiple vitamini è minerali prisenti in i cranberries, ponu fà un aghjuntu sanu à una dieta equilibrada.
Prevenzione UTI
L'infizzioni di l'urinarii affettanu u sistema urinariu, cumprese a vejiga è l'uretra, causati da u sviluppu di bacteria. E donne sò più prubabile di sviluppà una infezzjoni urinaria cà l'omi, è queste infizzioni sò spessu recurrenti è dolorose. Sicondu MayoClinic.com, l'estratto di cranberry impedisce à l'infezzione di ripresentà, impedendu chì i battìri ùn attachenu à e cellule chì cullighjanu a vejiga. L'antibiotici curanu l'infizzioni urinarii; solu aduprà cranberry cum'è una misura preventiva.
Trattamentu di l'ulcera di stomacu
L'estratto di cranberry puderia aiutà à prevene l'ulcera stomacu causata da a bacteria Helicobacter pylori, cunnisciuta cum'è l'infezzione H. pylori. L'infezione da H. pylori hè generalmente asimptomatica è a bacteria hè presente in circa a mità di u mondu.'s populazione, secondu MayoClinic.com, chì ancu dichjara chì i primi studii anu dimustratu chì u cranberry pò riduce a bacteria.'A capacità di campà in u stomacu. Un tali studiu, à l'Istitutu di Pechino per a Ricerca di Cancer in u 2005, hà osservatu l'effettu di u zuccaru cranberry nantu à 189 sughjetti cù l'infezzione H. pylori. U studiu hà datu risultati pusitivi, cuncludendu cusì chì u cunsumu regulare di cranberry pò soffocà l'infezzione in i zoni assai affettati.
Fornisce i nutrienti
Una pillola di estratto di cranberry da 200 milligrammi furnisce circa 50 per centu di a vostra ingesta di vitamina C cunsigliata, chì hè vitale per a curazione di ferite è a prevenzione di e malatie. L'estratto di cranberry hè ancu una bona fonti di fibra dietetica, cuntribuiscenu à 9,2 grammi - furnisce sollievu da a stitichezza, è ancu a regulazione di u zuccheru in sangue. In parte di una dieta variata, l'estratto di cranberry pò aiutà à aumentà i vostri livelli di vitamina K è vitamini E, è ancu furnisce i minerali essenziali essenziali per e funzioni di u corpu.
Dosage
Ancu s'ellu ùn ci sò micca dosi di cranberry specifichi per trattà e malatie di salute, secondu una rivista di u 2004 da u "Medicu di Famiglia Americana", 300 à 400 mg di estratto di cranberry duie volte à ghjornu pò aiutà à prevene UTI. A maiò parte di u zuccaru di cranberry cummirciali cuntene zuccaru, chì i batteri si alimentanu per aggravà l'infezzione. Per quessa, l'estratto di cranberry hè una scelta megliu, o di u zucchero di cranberry senza zuccheru.
Tempu di Postu: Nov-05-2020