Chì ghjèmirtilli?
Mirtilli, o occasionalmente i mirtilli europei, sò una spezia principarmenti eurasiatica di arbusti di bassu crescente in u genus Vaccinium, chì porta frutti comestibili, blu scuru.A spezia più spessu riferita hè Vaccinium myrtillus L., ma ci sò parechje altre spezie strettamente apparentate.
Benefici diMirtillo
Riccu in antioxidanti cunnisciuti com'è antociani è polifenoli, i mirtilli sò stati utilizati per scopi medicinali per e cundizioni chì varienu da e cundizioni oculari à a diabetes.
U mirtillu hè spessu prumessu cum'è un rimediu per e cundizioni di l'ochji cum'è glaucoma, cataratte, ochji secchi, degenerazione maculare di età è retinitis pigmentosa.
Cum'è una fonte di antioxidanti,mirtillis sò ancu pensati à curb inflammation è prutegge contru à e malatie assuciate cù u stress oxidative, cum'è a malatia di l'intestione inflammatory, malatie cardiovascular, diabete, gingivitis, è decadenza cognitiva in età.
L'antociani in u mirtillo si dice chì riduce l'inflamazioni è stabilizzanu i tessuti chì cuntenenu collagen cum'è cartilagine, tendini è ligamenti.
MirtilloSi dice chì rinfurzà i muri di i vini sanguini è hè qualchì volta pigliata per via orale per varice è hemorrhoids.
Tempu di Postu: 16-Nov-2020