Chì ghjèmirtillu?

Mirtilli, o à volte mirtilli europei, sò una spezia principalmente eurasiatica d'arbusti à bassa crescita di u genaru Vaccinium, chì portanu bacche turchine scure comestibili. A spezia più spessu citata hè Vaccinium myrtillus L., ma ci sò parechje altre spezie strettamente correlate.

Estrattu di mirtillu1

Benefici diMirtillu

 

Ricchi d'antioxidanti cunnisciuti cum'è antocianine è polifenoli, i mirtilli sò stati aduprati per scopi medicinali per e cundizioni chì vanu da e cundizioni oculari à u diabete.

U mirtillu hè spessu prumuvutu cum'è un rimediu per e malatie oculari cum'è u glaucoma, a cataratta, l'ochji secchi, a degenerazione maculare legata à l'età è a retinite pigmentosa.

Estrattu di mirtillu551

Cum'è fonte d'antioxidanti,mirtilluSi pensa ancu chì i cereali frenanu l'inflammazione è prutegenu contr'à e malatie assuciate à u stress ossidativu, cum'è e malatie infiammatorie intestinali, e malatie cardiovascolari, u diabete, a gengivite è u declinu cognitivu ligatu à l'età.

Si dice chì l'antocianine in u mirtillu riducenu l'inflammazione è stabilizanu i tessuti chì cuntenenu collagene cum'è cartilagine, tendini è ligamenti.

Mirtillusi dice chì rinfurzeghja i muri di i vasi sanguigni è hè qualchì volta pigliatu per via orale per vene varicose è emorroidi.


Data di publicazione: 16 di nuvembre di u 2020