Chì ghjèmirtilli?
Mirtilli, o occasionalmente i mirtilli europei, sò una spezia principarmenti eurasiatica di arbusti di bassu crescente in u genus Vaccinium, chì portanu frutti comestibili è blu scuru. A spezia più spessu riferita hè Vaccinium myrtillus L., ma ci sò parechje altre spezie strettamente apparentate.
Benefici diMirtillo
Riccu in antioxidanti cunnisciuti com'è antociani è polifenoli, i mirtilli sò stati utilizati per scopi medicinali per e cundizioni chì varienu da e cundizioni oculari à a diabetes.
U mirtillu hè spessu prumessu cum'è un rimediu per e cundizioni di l'ochji cum'è glaucoma, cataratte, ochji secchi, degenerazione maculare di età è retinitis pigmentosa.
Cum'è una fonte di antioxidanti,mirtillis sò ancu pensati à curb inflammation è prutegge contru à e malatie assuciate cù u stress oxidative, cum'è a malatia di l'intestione inflammatory, malatie cardiovascular, diabete, gingivitis, è decadenza cognitiva in età.
L'antociani in u mirtillo si dice chì riduce l'inflamazioni è stabilizzanu i tessuti chì cuntenenu collagen cum'è cartilagine, tendini è ligamenti.
MirtilloSi dice chì rinfurzà i muri di i vini sanguini è hè qualchì volta pigliata per via orale per varice è hemorrhoids.
Tempu di Postu: 16-Nov-2020